La Torre de les Hores obre les seves portes a la gent

L'emblemàtic monument de Pals estarà obert al públic durant tot l'any

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’acte d’inauguració de l’emblemàtic monument es va celebrar ahir amb la presència del vicepresident de la Diputació de Girona, Albert Piñeira. La Torre de les Hores ha estat des de 2012 sotmès a un procés de restauració que va finalitzar aquest mes d’abril amb l’obertura de portes. A la presentació també va anar a càrrec de l’alcalde de Pals, Sergi Brull; la regidora de Turisme, Sílvia Monar, i l’arquitecte del projecte, Lluís Bayona.

Coincidint amb la XXV campanya gastronòmica ‘Pals i la cuina de l’arròs, l’Ajuntament de Pals obre les portes del monument als veïns i visitants perquè puguin conèixer l’edifici i gaudir de les vistes. Les visites es podran dur a terme durant tot l’any de dilluns a diumenge, de 10 a 20h i durant l’hivern fins a les sis de la tarda.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies