Vuit municipis del Baix Empordà organitzen caminades per defensar els drets de la gent gran

La comarca commemorarà el Dia Mundial de la Presa de Consciència de l'Abús i el Maltractament envers les Persones Grans amb l'objectiu de donar visibilitat a aquests abusos i promoure una major consciència social sobre la realitat.

Redacció
Redaccióhttps://test.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Vuit municipis del Baix Empordà acolliran caminades reivindicatives per defensar els drets de la gent gran i denunciar els maltractaments que pateixen moltes persones grans. Les activitats tindran lloc els dies 15 i 16 de juny en el marc del Dia Mundial de la Presa de Consciència de l’Abús i el Maltractament envers les Persones Grans.

La iniciativa està impulsada per l’àrea de Benestar Social del Consell Comarcal del Baix Empordà amb la col·laboració de diversos ajuntaments, Dipsalut i entitats del territori.

Les caminades es desenvoluparan a Torroella de Montgrí, Sant Feliu de Guíxols, Castell d’Aro, Platja d’Aro i S’Agaró, la Bisbal d’Empordà, Palafrugell, Santa Cristina d’Aro, Pals i la Tallada d’Empordà.

Els organitzadors volen donar visibilitat a una problemàtica que afecta la salut, la dignitat i els drets de milions de persones grans. Les activitats també busquen fomentar el respecte cap a aquest col·lectiu i reforçar la consciència social sobre les situacions d’abús i maltractament.

La primera jornada tindrà lloc el 15 de juny amb caminades a Torroella de Montgrí, Sant Feliu de Guíxols, Castell d’Aro, Platja d’Aro i S’Agaró, la Bisbal d’Empordà i Palafrugell.

L’endemà, 16 de juny, serà el torn de Santa Cristina d’Aro, Pals i la Tallada d’Empordà.

El Consell Comarcal anima la ciutadania a participar en aquestes activitats per fer visible aquesta realitat i defensar els drets de les persones grans. Les persones interessades poden consultar els detalls de cada caminada a través dels canals informatius de l’àrea de Serveis Socials.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies