Quim Mandado aterra a la Sala las Vegas de Sant Feliu de Guíxols amb el grup White Demon el pròxim 23 de setembre per repassar els grans èxits de Sangtraït i Guardians. Abans però visiten als estudis de Ràdio Capital el mateix Quim Mandado, Ferran Mandado i Guillem Mandado per parlar d’aquest concert, la gira i el futur.
Aquest 3 de gener ens ha deixat Martín Rodríguez el que va ser bateria de Sangtraït com a conseqüència d’un atac de cor amb 64 anys. Rodríguez va tocar amb Sangraït des del 1985 fins el final del grup el 2002, on va participar en discos com “El senyor de les pedres” i va contribuir…
Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.