Mor el bateria de Sangtraït, Martín Rodríguez

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquest 3 de gener ens ha deixat Martín Rodríguez el que va ser bateria de Sangtraït com a conseqüència d’un atac de cor amb 64 anys.

Rodríguez va tocar amb Sangraït des del 1985 fins el final del grup el 2002, on va participar en discos com “El senyor de les pedres” i va contribuir a la creació de peces tan conegudes com ‘El vol de l’home ocell’ o ‘Somnis entre boires‘.

Després de la separació del grup es va reunir amb el seu antic grup Rockson amb els quals van gravar un disc el 2003. Anys més tard es va retrobar amb Quim Mandado i Joan Cardoner i van fundar Los Guardians del Pont, que avui sentien la pèrdua del seu company i amic.

El seu últim projecte va ser la formació del grup de rock Barbablanca.

L’entrada Mor el bateria de Sangtraït, Martín Rodríguez ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies