Sexenni es presenten amb “Retrats”

Temps de lectura: 2 minuts
- Publicitat -spot_img

Sexenni estrena “Retrats”, el seu disc de debut on es fusiona la sonoritat urbana del grup lleidatà amb un ampli ventall d’influències: des del pop més flagrant fins a sonoritats més grunge. Tot això sempre impregnat per l’essència festiva i bonrotllera tan característica del grup.

El disc està dividit en dues parts: les cinc primeres cançons tenen una essència més festiva i brillant. És en aquesta meitat on hi trobem ‘De Lao’ i ‘Tengo’, dos dels avançaments que Sexenni ja ens havien presentat. El primer és el tema destacat del disc, sens dubte, ja que parla d’una evolució vital on els versos recorren des de la infantesa d’un nen qualsevol, passant per l’adolescència i les seves nits de festa, fins a un estat de joventut on es parla de llaços i neguits i on, les sonoritats urbanes es combinen amb un ritme pop-rock enganxifós amb sonoritat festiva. Per contra, les cinc cançons de la segona meitat presenten un so més urbà i més fosc, com el de ‘La Cançó Dels Strokes’, el segon single que van avançar els lleidatans.

A ritme de reggaeton, trap i festa, el grup retrata les seves reflexions fruit de tots els estímuls que han rebut en l’últim any. No tenen cap problema en afrontar diversitat de tòpics: des de temes més habituals com l’amor, el desamor i la festa, fins a assumptes més excèntrics que busquen la sàtira sobre la societat actual. En aquest àlbum també compten amb la col·laboració dels maresmencs Andana.

El proper 24 d’abril presentaran el disc a La Nau de Barcelona. Posteriorment els tindrem a Terrassa (5 maig), el 9 a la Festa Major de Lleida o el 18 a l’Aplec del caragol. Tot això seran uns petits aperitius abans de l’inici de la gira el mes de setembre.

L’entrada Sexenni es presenten amb “Retrats” ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies