Sabana estrenen ‘Feia molt temps que no escoltava música al metro’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquest divendres ha arribat ‘Feia molt temps que no escoltava música al metro‘, el nou senzill de Sabana, que formarà part  del tercer disc del grup, que portarà per títol “La perspectiva”.

El nou senzill ha estat mesclat per Pep Saula (Sexenni, Laters), el màster és de Nan Mercader i la producció és del mateix grup.

Sabana expliquen que segueixen explorant el seu pop de tardor, donant més importància a les guitarres i a les veus, tot buscant un so càlid i fidel a la realitat. La banda s’emmiralla a produccions de Wilco o a l’etapa més rockera d’Els Pets.

El videoclip ha estat dirigit per Enric Vilageliu i ja està disponible a Youtube.

L’entrada Sabana estrenen ‘Feia molt temps que no escoltava música al metro’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies