Rikus reivindiquen tornar omplir les places dels pobles

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La companyia d’espectacles musicals familiars Rikus treu una nova cançó acompanyada d’un videoclip gravat a diferents places del territori passant per Girona, Olot i Vic entre d’altres.

Aquesta cançó, és plena d’energia i optimisme vol reivindicar i animar a organitzar activitats culturals (música, teatre, circ…). Encoratjar al públic perquè ompli carrers, teatres i places d’alegria, rialles i emoció, després d’un any de pandèmia i restriccions dures per a tothom, i especialment al món de la cultura, cancel·lant-se actuacions i espectacles arreu del País.

“Les places de poble són un símbol d’identitat, aquests espais ens han vist créixer, divertir-nos i gaudir de cultura. Les places dels nostres pobles són un punt de trobada entre la cultura i el poble. ”

La cançó pretén ser un crit a l’esperança i anima a tancar aquesta etapa, deixar la pandèmia enrere i gaudir de festes majors, concerts, festivals, obres de teatre…
Amb una melodia optimista, plena d’energia i una tornada que esperem que enganxi apetits, petites i grans.

En aquesta ocasió col·laboren els companys Xiula en un petit rap dins la cançó. Fet que quan l’estàvem creant vam veure clar que aquell trosset sonava a ells.

L’entrada Rikus reivindiquen tornar omplir les places dels pobles ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

InDGround es presenta com una alternativa als grans festivals amb un únic escenari

El calendari de festivals continua sumant noves propostes i aquest estiu s’hi afegirà InDGround, un certamen de nova creació que debutarà el pròxim 29 d’agost a Sant Pere de Ribes amb un format que vol diferenciar-se dels grans esdeveniments multitudinaris. La seva principal aposta passa per oferir un únic escenari, sense concerts simultanis, perquè el

Altres notícies