La Casa Azul surt de gira aquest estiu

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La Casa Azul encara l’estiu a sobre els escenaris catalans amb algunes actuacions que arribaran després d’uns mesos on tots els concerts i gires de presentació s’havien posposat.

Guille Milkyway torna als escenaris amb una posada en escena espectacular, plena d’imaginació i fantasia, on presentarà les seves últimes cançons i els clàssics de sempre, amb la mirada posada en un nou disc que arribarà el 2022 i del qual ja en coneixem ‘Entra en mi vida’.

Entre els concerts confirmats a Catalunya figuren el Festival Cruïlla a Barcelona el 9 de juliol; el Sons del Món a Roses el 24 de juliol; i el Festival Jardins de Terramar de Sitges el 12 d’agost.

 

L’entrada La Casa Azul surt de gira aquest estiu ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies