Premien Pals per la gestió del reciclatge del vidre

Ecovidrio els ha distingit amb la Bandera Verda per haver aconseguit augmentar en un 40% el reciclatge de vidre en relació a l'estiu de l'any anterior

Pedro Ruiz Claveria
Pedro Ruiz Claveriahttps://contrastirigor.wordpress.com
Sóc de Calonge. Redactor a Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Pals ha rebut la Bandera Verda d’Ecovidrio per la gestió del reciclatge del vidre i pels resultats assolits aquesta temporada estival. En el cas de la localitat palsenca, aquesta estadística ha millorat en un 40% respecte l’any anterior. Dinou municipis catalans han participat en aquest concurs d’Ecovidrio, una organització sense ànim de lucre que vetlla per un millor i major reciclatge del vidre a tot el territori català i espanyol.

L’acte d’aquesta distinció, que va tenir lloc a l’hotel Ultònia de Girona, va comptar amb diversos parlaments, entre ells, el de l’alcalde de Pals, Carles Pi. Es van felicitar pel resultat, però amb altres municipis han demanat a l’Agència de Residus de Catalunya més recursos econòmics «per preservar aquesta bona tasca de reciclatge». Malgrat aquesta demanda, sembla que l’ARC no contempla incorporar algun extra a les localitats turístiques, que poden veure com el volum de vidre que es llença es multiplica durant els mesos d’estiu.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies