New George ens parla de les relacions tòxiques a ‘GTA’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

New George estrena aquesta setmana el darrer avançament especial abans del seu àlbum que veurà la llum el 28 d’octubre. ‘GTA’ és un tema que desprèn confiança, convicció i ganes de cantar-lo sense parar! L’artista català ens parla sobre aquelles persones tòxiques que ens trobem pel camí, que ens intenten frenar, i de com apartar-les ràpidament de les nostres vides. Com mostra el nom de la cançó, el senzill utilitza l’arxiconeguda saga de videojocs, Grand Theft Auto, com un símil sobre aquest tipus de relacions.

Tant la portada com el seu videoclip, són un homenatge absolut a aquesta entitat històrica dins el món dels videojocs, de la qual New George és fanàtic, creant així un conjunt audiovisual impecable que ens obrirà la gana pel seu primer àlbum.

L’entrada New George ens parla de les relacions tòxiques a ‘GTA’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies