La Pegatina i Els Amics de les Arts estrenen ‘La meva gent’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La Pegatina estrenarà al desembre un EP de sis cançons en català on hi ha més present que mai l’essència rumbera que tant els caracteritza. El primer avançament, “Que t’agradi veure’m”, està sonant a totes les ràdios catalanes des de fa uns mesos.

Ara estrenen “La meva gent“, una cançó a mitges amb Els Amics de les Arts, grup amb qui tenien pendent una col·laboració des de feia temps. Un tema que procura donar valor a la gent que ens envolta i a la família que escollim.

El multipremiat Manu Viqueira, que ha desenvolupat treballs audiovisuals per a grups com Green Day o Gary Clark Jr., ha realitzat el lyricvideo de la cançó com ja fer amb “Ahora o Nunca”, tema que el grup va publicar amb Macaco l’any 2018.

L’EP al complet veurà la llum al desembre i estarà produït novament per Tato Latorre. A banda de la col·laboració amb Els Amics de les Arts, el nou EP també comptarà amb la participació de The Tyets, Santa Salut i Jazzwoman.

El dissenyador de totes les portades és Guillem Bosch, conegut per la seva trajectòria a la revista Panenka.

L’entrada La Pegatina i Els Amics de les Arts estrenen ‘La meva gent’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies