La nova estació d’autobusos de la Bisbal d’Empordà entrarà en funcionament el 27 de març

La nova estació d'autobusos de la Bisbal entrarà en funcionament a finals d'aquest mes de març

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La nova estació d’autobusos de la Bisbal entrarà en funcionament a finals d’aquest mes de març. De fet, els primers autobusos hi arribaran el dissabte dia 27. Així ho ha anunciat l’alcalde del municipi, Enric Marquès, aquest migdia durant la visita del secretari del Departament d’Infraestructures i Mobilitat de la Generalitat, Isidre Gavín.

Marquès recorda que aquesta estació és un canvi molt necessari perquè «calia tenir una estació en condicions». Per la seva part, Isidre Gavín ha assegurat que comptar amb la nova estació d’autobusos és important perquè la Bisbal «és un punt neuràlgic entre la costa i l’interior».

A més, Gavín explica que la nova estació ofereix millores directes en diferents àmbits. Per una banda, destaca que l’amplada de les andanes permetrà que puguin accedir-hi autobusos adaptats a persones amb mobilitat reduïda. En segon lloc, també posa en valor la pantalla «dinàmica» amb què els usuaris podran informar-se i l’ampliació que s’ha fet de la Carretera de Cruïlles per facilitar l’accés de vehicles i usuaris.

Durant la visita, el secretari d’Infraestructura i Mobilitat ha apuntat que un aspecte que queda pendent és millorar la coordinació d’horaris entre busos i trens. Assegura que és un problema que s’intentarà millorar «properament».

- Publicitat -
- Publicitat -

InDGround es presenta com una alternativa als grans festivals amb un únic escenari

El calendari de festivals continua sumant noves propostes i aquest estiu s’hi afegirà InDGround, un certamen de nova creació que debutarà el pròxim 29 d’agost a Sant Pere de Ribes amb un format que vol diferenciar-se dels grans esdeveniments multitudinaris. La seva principal aposta passa per oferir un únic escenari, sense concerts simultanis, perquè el

Altres notícies