El ganxó Quim Salvi és escollit nou rector de la UdG

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La candidatura del doctor ganxó Quim Salvi s’ha imposat a la de Sergi Bonet. Finalment, s’ha convertit en nou rector de la UdG amb un 57,19% dels vots. Ho ha fet amb una participació 35,52%, un 10% més que el 2013.

Durant el seu primer discurs, Salvi ha estès la mà al seu predecessor i ha assegurat que ara s’inicia una «nova etapa» amb un projecte que «volem que sigui de tothom».

En total, estaven cridats a la urnes 13.591 membres de la comunitat universitària.

Quim Salvi (1969, Sant Feliu de Guíxols) era un dels dos candidats de rector de la Universitat de Girona. Fins el mes passat era director de l’Escola Politècnica Superior, i va formar part del Departament d’Electrònica, Informàtica i Automàtica de la UdG durant els anys 90. És llicenciat en informàtica i doctorat per la UdG. Va ser vicerector de Campus durant el mandat del rector Joan Batlle.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies