El projecte del candidat a rector Quim Salvi: la «Nova UdG»

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Quim Salvi (1969, Sant Feliu de Guíxols) és un dels dos candidats de rector de la Universitat de Girona. Fins el mes passat era director de l’Escola Politècnica Superior, i va formar part del Departament d’Electrònica, Informàtica i Automàtica de la UdG durant els anys 90. És llicenciat en informàtica i doctorat per la UdG. Va ser vicerector de Campus durant el mandat del rector Joan Batlle.

El projecte que encapçala porta per nom ‘Nova UdG’ i inclou mesures com l’increment de l’oferta semipresencial, fer un mínim de 30 crèdits europeus (ECTS) en una tercera llengua i apostar per una contractació pública «socialment responsable».

En el sentit tecnològic, vol simplificar els processos administratius a partir de la e-UdG, i també incrementant les hores de teletreball i desenvolupant una aplicació mòbil per accedir a la informació i agilitzar la feina.

Entre els seus projectes també hi ha la construcció d’una nova residència d’estudiants i introduir la figura d’un investigador extern internacional, conegut com a «fellow». D’altra banda, la «Nova UdG» preveu un pla de seguretat que inclou la instal·lació de càmeres de vigilància a dins i fora de tots els centres.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies