El Festival de Cap Roig exhaureix les entrades de la majoria dels concerts

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’organització del Festival de Cap Roig, Clipper’s Live amb la col·laboració de la Fundació Bancària «la Caixa», anuncia que s’han esgotat de forma anticipada les entrades per als concerts de Manolo Garcia (15 de juliol), Texas (20 juliol), Sting & Shaggy (21 jul), Antonio Orozco (27 juliol), Damien Rice (29 jul), Rosario (2 agost), James Blunt (5 agost), Morat (6 agost), Sergio Dalma (8 agost), Els Catarres (9 agost), Joan Baez (15 agost), Roger Hodgson (18 agost) i Pablo López (19 agost).

Quedant tres setmanes per a la inauguració del Festival de Cap Roig, cal destacar que queden les últimes entrades per als concerts de Bryan Ferry (14 jul), Luz Casal (28 jul), Joan Dausà (3 agost) i Andrea Bocelli (22 agost) .

L’organització també pot confirmar la venda ja de més de 43.000 entrades sumant les vendes dels diferents espectacles.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies