El Festival de Cap Roig exhaureix les entrades de la majoria dels concerts

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’organització del Festival de Cap Roig, Clipper’s Live amb la col·laboració de la Fundació Bancària «la Caixa», anuncia que s’han esgotat de forma anticipada les entrades per als concerts de Manolo Garcia (15 de juliol), Texas (20 juliol), Sting & Shaggy (21 jul), Antonio Orozco (27 juliol), Damien Rice (29 jul), Rosario (2 agost), James Blunt (5 agost), Morat (6 agost), Sergio Dalma (8 agost), Els Catarres (9 agost), Joan Baez (15 agost), Roger Hodgson (18 agost) i Pablo López (19 agost).

Quedant tres setmanes per a la inauguració del Festival de Cap Roig, cal destacar que queden les últimes entrades per als concerts de Bryan Ferry (14 jul), Luz Casal (28 jul), Joan Dausà (3 agost) i Andrea Bocelli (22 agost) .

L’organització també pot confirmar la venda ja de més de 43.000 entrades sumant les vendes dels diferents espectacles.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies