Carles Pi Renart és escollit nou alcalde de Pals al ple municipal d’aquest dissabte. El republicà comptarà amb els cinc vots d’ERC i els tres de Junts per Catalunya. Són dos per sobre de la majoria absoluta.

Pi serà alcalde durant els quatre anys de mandat, i Sergi Brull (JxCAT) serà tinent d’alcalde. Enguany no han decidit repartir-se l’alcaldia, tal com s’havia fet després de les eleccions del 2015.
Tal com han explicat en un comunicat les dues formacions «l’acord neix de l’entesa i la bona feina feta durant aquesta passada legislatura i la voluntat i el compromís de formar un govern fort i estable que treballi pel bon funcionament i desenvolupament» de Pals.
Marisol Perea (PSC) i Maria Lluïssa Farràs (Compromís amb Pals) quedaran a l’oposició. Farràs ha volgit donar «l’enhorabona» als grups de govern. «Els desitgem molts encerts i esperem que impulsin un Govern transparent i dialogant», ha dit.





