Així han quedat els cartells de «Municipi de la República Catalana» de Pals

L'acció de penjada d'aquests cartells es va dur a terme el cap de setmana passat a municipis com Sant Feliu de Guíxols, Pals, la Bisbal o Platja d'Aro

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Si fa una setmana us explicàvem que s’havien instal·lat cartells que indicaven simbòlicament que diferents municipis del Baix Empordà eren «municipis de la República Catalana», aquest diumenge us mostrem com han quedat alguns d’aquests cartells. Concretament, els que s’havien instal·lat a Pals.

Tal com es pot veure en aquestes imatges, algú ha ratllat amb esprai negre les lletres dels nous cartells, i també les del que anunciava que el municipi està adherit a l’Associació de Municipis per la Independència.

L’acció de penjada d’aquests cartells es va dur a terme el cap de setmana passat a municipis com Sant Feliu de Guíxols, Pals, la Bisbal o Platja d’Aro.

 

 

- Publicitat -
- Publicitat -

37 COMENTARIS

Comments are closed.

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies