Acte de final de campanya de Tots per la Bisbal

Dijous al vespre al teatre Mundial de la Bisbal Xavier Dilmé va tancar la campanya per les eleccions municipals 2019

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Acte de final de campanya de Tots per la Bisbal
Loading
/

La formació Tots per la Bisbal va tancar la campanya per les eleccions municipals 2019 amb un acte que va tenir lloc dijous al vespre. Després d’una breu introducció per part de Anna Boada, tècnica econòmica de l’ajuntament de Barcelona i membre de la llista, va intervenir el número 2 Francesc Cabrillana Benítez, ceramista de llarg recorregut i membre de la Junta de l’Associació de Ceramistes de la Bisbal. Cabrillana va exposar alguns del punts de programa de govern de la formació i entre ells es va referir a la construcció d’un nou geriàtric així com a d’altres temes relacionats amb la seguretat a la ciutat.

Tot seguit el candidat a l’alcaldia de la Bisbal Xavier Dilmé va repassar els punts essencials del programa que proposa a la ciutadania com ara la creació d’una nova regidoria de suport a l’emprenedoria, potenciació del comerç, noves places d’aparcament al centre, polítiques socials al voltant de la gent gran, una ciutat neta i endreçada, rebaixa del 10% de l’IBI i tolerància zero respecte ocupacions i l’incivisme.

Intervenció final de Xavier Dilmé

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies