Yung Rovelló ens canta ‘Tot allò que els molesta’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Yung Rovelló és un jove artista alt maresmenc que comença la seva aventura a finals de 2018, amb cançons autoproduïdes. Influenciat pel trap americà, el hip hop, i la música popular catalana en Rovelló fa música ballable, festiva, però amb un missatge contundent i crític.

Jordi Roigé (Lokevivi), aportant aire nou al projecte, va passar a ser el productor principal del grup. Sense oblidar les seves principals influències es comença a apreciar un gir estilístic on la música festiva catalana i la música popular del país agafen encara més importància a les seves creacions, això sí, sense perdre la seva identitat urbana.

Fa poques setmanes del llançament del seu àlbum, ‘Seny i Rauxa‘, però Yung Rovelló està més creatiu i amb més força que mai perquè té molt a dir i molt del que queixar-se. Ara aprofita la seva frustració per la sentencia del 25% a les escoles catalanes per parlar alt i clar al nou single ‘Tot allò que els molesta’. Un tema que parla de la impotència davant sentències injustes, les ganes de lluita, la reivindicació, l’amor per la cultura, la llengua i la terra.

L’entrada Yung Rovelló ens canta ‘Tot allò que els molesta’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies