Xevi Codolà guardonat com a Bisbalenc de l’any 2022

Ho ha decidit la ciutadania amb prop d'un 43% dels vots

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El guardó Bisbalenc/a de l’Any 2022 ja té guanyador, Xevi Codolà. Així ho han decidit els bisbalencs amb quasi el 43% dels vots, concretament el 42,71%.

Codolà ha estat guardonat per «Per la seva tasca en l’enregistrament audiovisual de la vida a la Bisbal d’Empordà; per la difusió, la proximitat i el record per la posteritat de la vida bisbalenca amb els seus vídeos: a través del seu material audiovisual, bisbalencs, bisbalenques i gent d’arreu, recorden i reviuen l’activitat del municipi» tal com exposava la seva candidatura.

L’entrega del guardó s’ha celebrat aquest matí a la Sala de Plens de l’Ajuntament de La Bisbal. A l’acte hi han assistit l’alcalde del municipi, Enric Marquès, el regidor de cultura, Carles Puig, el president de l’Associació de Ceramistes de la Bisbal d’Empordà, David Catà, a més del guardonat Xevi Codolà.

El període de votació va finalitzar el passat dijous 15 de desembre i es van comptabilitzar un total de 213 vots.

Cal recordar que el guardó de Bisbalenc/a de l’Any és merament honorífic i, per tant, no té cap dotació econòmica. El guardó és una peça de ceràmica fabricada per un dels ceramistes de l’Associació de Ceramistes del municipi.

Els altres candidats a Bisbalenc/a de l’any 2022 eren; Pitu Estragués, Benet Cuyàs, Anna Maruny, Gaietà Casaponsa, Montserrat Castillon i Jordi Parals.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies