Weezer anuncien disc i estrenen ‘The End Of The Game’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Després de saber-se que Weezer faria una gira conjunta amb Green Day i Fall Out Boy, les tres bandes es van posar d’acord (o això sembla) i van estrenar una nova cançó. Si Green Day ho feien per promocionar un nou disc que arribarà el 2020 i Fall Out Boy anunciaven el segon volum dels seus èxits, la banda de Rivers Cuomo feia com Green Day i estrenaven ‘The End Of The Game’, que s’inclourà a “Van Weezer” un nou disc del grup que s’espera pel 15 de maig.

Sobre el nou disc Cuomo explica que a diferència del darrer disc que no hi havia guitarres, en aquest és només de guitarres, concretament cent. Serà un disc ple de riffs, metal, riffs de hard rock, però continuarà sent un disc de pop rock que enganxi.

L’entrada Weezer anuncien disc i estrenen ‘The End Of The Game’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

InDGround es presenta com una alternativa als grans festivals amb un únic escenari

El calendari de festivals continua sumant noves propostes i aquest estiu s’hi afegirà InDGround, un certamen de nova creació que debutarà el pròxim 29 d’agost a Sant Pere de Ribes amb un format que vol diferenciar-se dels grans esdeveniments multitudinaris. La seva principal aposta passa per oferir un únic escenari, sense concerts simultanis, perquè el

Altres notícies