Vittara presenta el seu primer EP “dosmilset” amb la Julieta

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Vittara surt a la llum amb el seu primer treball “dosmilset”. D’aquesta creació també n’és responsable la Julieta, que ha estat durant un any i mig com una integrant més del grup. Segons l’Oriol Darnés, integrant de Vittara i excol·laborador de Primera Fila, ha estat molt fàcil treballar amb la cantant barcelonina. També assegura que aquest fet ha ajudat a la creació de “dosmilset”.

La temàtica d’aquest treball és la melancolia i l’amor vist des d’una dualitat platònica. La veu de la Julieta s’encarrega de la part més emocional i la de l’Oriol, de la més racional. D’aquesta manera, durant les cinc cançons de l’EP, veiem una fusió de dues històries narratives que acaben trobant-se en l’última cançó del disc, “Els llocs on vas”.

De fet, “Els llocs on vas” va sortir el passat 23 de març com a avançament del treball i ja vam poder gaudir d’aquesta cançó en directe en el concert de la Julieta a l’Heliogàbal.

El dia d’avui, Vittara no ha fet oficial la data de cap concert en el qual podem gaudir del directe de “dosmilset”. Per part de la Julieta, forma parts dels cartells del Maleducats, del Magnífic Fest i del Fred Festival, com ja havíem comentat.

L’entrada Vittara presenta el seu primer EP “dosmilset” amb la Julieta ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies