Es venen més cotxes de segona mà i el parc de vehicles envelleix

Redacció
Redaccióhttps://test.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Dos de cada tres cotxes venuts el 2016 a les comarques gironines eren de segona mà. De fet, a la demarcació les vendes de vehicles usats va pujar un 7,6 per cent en relació a l’any anterior. En concret, es van vendre 35.260 cotxes de segona mà, segons dades de l’Institut d’Estudis d’Automoció.

La ràtio és que per cada cotxe nou, se’n van vendre 2,18 de vells. Les dades les ha difós la Federació d’Associacions de Concessionaris de l’Automoció, la patronal del sector. De fet, els concessionaris han publicat aquestes xifres per posar l’accent en l’envelliment del parc de vehicles a les comarques gironines. I és que la demarcació de Girona va suposar l’1’8 per cent de vendes de cotxes usats del total de l’Estat. La tendència és similar al conjunt de Catalunya, on la venda de vehicles de segona mà va pujar un 11,1 per cent en relació al 2015. Els concessionaris destaquen que més de la meitat dels vehicles usats venuts superaven els 10 anys d’antiguitat. Per això, alerten del risc que pot suposar l’envelliment del parc mòbil.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies