S’inicia la veda de dos mesos de la flota d’arrossegament de Palamós

És el segon any conscutiu que es decideix aquesta acció

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Les 23 embarcacions d’arrossegament de la Confraria de Pescadors de Palamós inicien una veda de dos mesos. És el segon any que des de la Confraria de Pescadors de Palamós és duu a terme aquesta iniciativa. La intenció és preservar les espècies i realitzar una pesca més sostenible.

La veda s’ha iniciat aquest 1 de gener, i s’allargarà fins a l’1 de març. Des de la Confraria de Pescadors de Palamós volen deixar regenerar els caladors i preservar les espècies que es capturen amb la pesca d’arrossegament. És el segon any consecutiu que es decideix dur a terme aquesta pràctica.

Abans, les setze embarcacions del Pla de Gestió de la Gamba paraven dos mesos i les set embarcacions restants només s’aturaven un mes. Per millorar la sostenibilitat i la preservació del medi ambient, ja fa dos anys que tota la flota d’arrossegament fa una veda de seixanta dies. Durant aquesta aturada, el Mercat de la Llotja també romandrà tancat.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies