Una testimoni de la Tallada: «Ha estat molt dur i molt trist de veure»
Alba Garcia, que ha viscut la carregada de la Guàrdia Civil contra el col·legi electoral de la Tallada d’Empordà, ha descrit la situació, i ha dit que ha estat dura i «molt trist de veure». EL REFERÈNDUM A L’EMPORDÀ, EN DIRECTE Ha explicat que els votants estaven concentrats «pacíficament i cridant ‘votarem’». Durant la càrrega, … Continua llegint Una testimoni de la Tallada: «Ha estat molt dur i molt trist de veure»
Copieu i enganxeu aquest URL al lloc web del WordPress per a incrustar-la
Copieu i enganxeu aquest codi al lloc per a incrustar