Un país amb poc «glamour»

Miquel Curanta
Miquel Curanta
Em dic Miquel Curanta i sóc de Pals. Gestor cultural i de mitjans, he treballat a diverses emissores de Ràdio (Ràdio Begur, Ràdio Costa Brava, 40 Principals, M80 ràdio, Cadena SER, Flaix, Flaixbac, Ona Catalana, Catalunya ràdio). He estat director de l'Institut Català de les Empreses Culturals (2018 - 2022) i del Club TRESC (2008 - 2018). També he fundat una productora de televisió (Creativa Audiovisual) i el 2001 vaig fundar Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: 2 minuts
- Publicitat -spot_img

Tenim un país amb poc glamour. hi ho dic sense que sigui necessàriament dolent. De fet, només és una constatació. Ahir a la nit, vaig anar a la presentació, en petit comitè, del nou disc de la Shakira.

A priori, que una estrella internacional de la música presenti disc en un acte privat i reservat a un grup reduït de persones, fa pensar que t’hi trobaràs un munt de cares conegudes. Home, alguna sí que hi era, però vaja… Judit Mascó, Aina Clotet, Manel Fuentes, Estopa, Melendi, Abraham mateo (que jo no sabia ni qui era, per cert) i poca «estrella» més.

Molta nena i nen grupie, això sí, els locutors de les emissores de ràdio espanyoles, etc… etc… El que sí tinc clar, és que un esdeveniment així, fet a Madrid, seria ple de celebrities i en canvi aquí la cosa va per altres camins. gent important? Sí. Sens dubte. Gent famosa? això ja és un altre tema. No sé si és el caràcter més senyut dels catalans, però tenim poca tirada a les «red carpets» i sembla que ens agrada més mirar els toros des de la barrera que des de la llotja d’autoritats.

De fet, només heu de veure la incidència que en matèria de premsa rosa tenen els nostres festivals d’estiu. Cap Roig té una dimensió artística brutal, però la notorietat d’un festival similar, com és el festival Starlite de Marbella no té res a veure i en aquesta mateixa línia, el diari El Mundo publicava fa mesos un article on explicava amb noms i cognoms, els famosos, polítics, empresaris i rics de torn que venen a l’Empordà a passar l’estiu, justament perquè aquí no hi ha els focus de les càmeres que sí es troben als altres llocs.

Doncs al final resultarà que sí, que som diferents. Menys glamurosos, però diferents

- Publicitat -
Article anterior
Article següent
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies