Un Girona líder en solitari visita el Rayo

Els gironins volen seguir sent el millor visitant de la Lliga

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Després d’assolir la primera plaça en solitari amb dos punts de renda sobre el segon classificat, el Girona es desplaça demà dissabte fins al camp de l’antic equip del seu tècnic Míchel.

Els gironins esperen que la visita a Vallecas, partit que de nou jugaran a les dues del migdia, serveixi per, entre altres coses, mantenir una dada espectacular: la de seguir sent el millor visitant de la Lliga, amb 5 victòries i 1 empat en les 6 sortides de l’equip a la competició.

El duel també serà especial a les banquetes, i és que els entrenadors es retrobaran amb els seus ex-equips.

Francisco ho farà per primer cop amb el Girona després d’acomiadar-se fa dues temporades dels blanc-i-vermells, mentre que Míchel torna a casa, on l’any passat va obtenir un empat ja com a entrenador del Girona.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies