U2 estrena la cançó ‘Ahimsa’ amb A.R. Rahman

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La banda de rock alternatiu ha llançat un nou tema, ‘Ahimsa’ amb la participació de l’artista indi A.R. Rahman. U2 ha publicat aquesta cançó després de 2 anys sense nova música i a un mes del seu primer concert a l’Índia, que se celebrarà el 15 de desembre.

El nom del senzill és una paraula sànscrita per la no-violència i manifesta la diversitat espiritual de l’Índia. A més, serveix per connectar el grup amb A.R. Rahman, que ha explicat que “Ahimsa requereix coratge i força. Una qualitat que és impermeable a les armes o al poder. És un moment increïble per col·laborar amb U2”.

El vocalista de la banda, Bono, ha expressat el que significa per a ells el tema: “Venim com a estudiants a la font d’inspiració. Això és ‘Ahimsa’. No violència. L’Índia ens va donar això… el regal més gran per al món”.

L’entrada U2 estrena la cançó ‘Ahimsa’ amb A.R. Rahman ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

InDGround es presenta com una alternativa als grans festivals amb un únic escenari

El calendari de festivals continua sumant noves propostes i aquest estiu s’hi afegirà InDGround, un certamen de nova creació que debutarà el pròxim 29 d’agost a Sant Pere de Ribes amb un format que vol diferenciar-se dels grans esdeveniments multitudinaris. La seva principal aposta passa per oferir un únic escenari, sense concerts simultanis, perquè el

Altres notícies