Txarango, Zoo i Xavi Sarrià a la Telecogresca

Temps de lectura: 4 minuts
- Publicitat -spot_img

El passat dissabte 19, la 40a edició de la Telecogresca va tenir lloc al Parc del Fòrum de Barcelona, on van tocar grups com Txarango, Zoo, Xavi Sarrià o Lágrimas de Sangre. A més, alguns dj’s van actuar en un escenari a part, entre els quals destaquen The Tripletz o LoPutoCat.
Pernodirres ens vam acostar a l’esdeveniment, i ens va encantar. A més, vam poder fer fotos als tres grups amb més ressò mediàtic.
Com a fet destacable, cal dir que durant tota la tarda i nit, una gran part dels grups van aprofundir sobre el panorama polític actual, criticant els empresonaments de cantants com Valtonyc o Pablo Hasél, per tant, no només va ser un festival de música, sinó que també va tocar temes polítics, fet que és normal en un dels festivals universitaris més grans d’Europa.
Aquí mateix et deixarem un recull de totes les fotografies que vam fer, esperem que us agradi!

Marc Seco 

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies