Troben el cadàver momificat d’un home que portava un mes mort a Begur

Es calcula que el mort tenia uns 70 anys, i que la seva parella hauria conviscut amb el cadàver durant un mes

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La policia de Begur ha descobert en una casa de la urbanització Residencial Begur un cadàver que estava en un estat elevat de descomposició. Es calcula que el mort tenia uns 70 anys, segons informen diversos mitjans, i que la seva parella hauria conviscut amb el cadàver durant un mes.

L’alerta l’han donat uns veïns de la parella quan han sentit la dona cridar. S’ha obert una investigació, no s’hi han vist signes de violència però s’espera que l’autòpsia doni les conclusions definitives.

La dona es troba al centre de salut mental del part hospitalari de Salt.

- Publicitat -
Article anterior
Article següent
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies