Troben 1 kg de marihuana en tres bosses amagades a la roda de recanvi d’un cotxe, a Calonge

La policia també intervé 2.590 euros en efectiu i dos vehicles

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Agents de la Policia Local en col·laboració amb la Policia Local de Calonge-Sant Antoni i la de Sant Feliu de Guíxols ha comissat 1.075 grams de marihuana en tres bosses de plàstic envasades al buit dins d’una roda de recanvi d’un cotxe amb destí a França. En l’operació, també van comissar 2.590 euros en efectiu, dos vehicles i van detenir un home i una dona de 34 i 25 anys, respectivament. La intervenció va tenir lloc el cap de setmana passat en el marc de la investigació en la que se sospitava de l’existència d’una plantació ‘indoor’ de marihuana en una finca de Calonge. El dissabte van observar com els investigats acudien en diversos vehicles a la casa i al voltant hi havia molt de moviment.

Davant d’això, van decidir muntar un dispositiu en col·laboració amb la Policia Local, interceptant l’arribada d’un dels vehicles amb matrícula francesa, que circulava a gran velocitat. Els agents el van aconseguir aturar i després d’inspeccionar-lo, van trobar la droga dins la roda.

- Publicitat -
- Publicitat -

InDGround es presenta com una alternativa als grans festivals amb un únic escenari

El calendari de festivals continua sumant noves propostes i aquest estiu s’hi afegirà InDGround, un certamen de nova creació que debutarà el pròxim 29 d’agost a Sant Pere de Ribes amb un format que vol diferenciar-se dels grans esdeveniments multitudinaris. La seva principal aposta passa per oferir un únic escenari, sense concerts simultanis, perquè el

Altres notícies