La Policia Local de Santa Cristina d’Aro va rebre fa uns dies una queixa d’una veïna en motiu del mal estat d’un gos veí. Arrel d’investigar el cas descobreixen que la mateixa casa tenia una gran plantació de marihuana.
Copieu i enganxeu aquest URL al lloc web del WordPress per a incrustar-la
Copieu i enganxeu aquest codi al lloc per a incrustar