Torroella de Montgrí elabora un Pla Municipal de Salut

Redacció
Redaccióhttps://test.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Ajuntament de Torroella de Montgrí ha iniciat el procés per elaborar un Pla Municipal de Salut. L’objectiu és definir i implementar accions per millorar el nivell de benestar del municipi. Amb aquest plantejament, el consistori vol comptar amb la participació ciutadana i tots els agents municipals que hi estan relacionats.

El procés es durà a terme sota la batuta del Dipsalut, l’ens de Salut Pública de la Diputació de Girona, i de la Càtedra de Promoció de la Salut de la UdG, amb la col·laboració de l’Agència de Salut Pública. També es tindran en compte les directius de l’OMS i l’ONU, segons les quals la salut d’una població depèn en un 80% de factors aliens al què és la sanitat, com ara el medi ambient, l’esport, l’urbanisme, els erveis socials i educatius. D’acord amb això, el Pla Municipal de Salut s’ha de convertir en un eix transversal de la gestió municipal i implicarà totes les àrees de l’Ajuntament i entitats relacionades amb la salut.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies