Torroella de Montgrí activa demà la zona blava

El municipi passa a fase 1 de desconfinament i per aquest motiu volen assegurar el moviment de cotxes i la possibilitat d'aparcament

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

A partir de demà, 18 de maig, Torroella de Montgrí tornarà a activar la zona blava d’aparcament de cotxes, ja que el municipi passarà a la fase 1 de desconfinament, igual que la resta del Baix Empordà i tota la demarcació de Girona.

Així doncs, des del 16 de març del 2020 era gratuïta a causa de la crisi sanitària provocada per la COVID-19. Ara que hi podrà haver moviment de cotxes és important tornar a activar-la per assegurar que els ciutadans puguin tenir aparcament a prop dels serveis que el municipi ofereix.

Des d’ahir, dissabte 16 de maig, també es va reactivar a Sant Feliu de Guíxols.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies