Torna Silk City el projecte de Mark Ronson i Diplo amb ‘New love’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Silk City el projecte musical entre Mark Ronson i Diplo va començar el 2018 amb cançons com ‘Electricity’ on podíem escoltar la col·laboració de Dua Lipa o de ‘Only can get better’ amb Daniel Merriweather.

Ara tres anys després reapareixen amb ‘New Love‘ un nou senzill que inclou la participació d’Ellie Goulding l’artista que fa uns anys triomfava amb tot el que feia però que darrerament les seves cançons no acaben de reeixir. El 2020 va editar “Brightest Blue” que va passar sense pena ni glòria per les llistes.

Veurem si amb aquest nou senzill torna a ser l’artista de moda que havia estat. Diplo ja ha avançat que serà una cançó amb un bon component de música disco.

L’entrada Torna Silk City el projecte de Mark Ronson i Diplo amb ‘New love’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies