Torna a activar-se el pagament de la zona blava de la Bisbal d’Empordà

Redacció
Redaccióhttps://test.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

A partir de demà, dijous 4 de juny, torna a activar-se el pagament de la zona blava de la Bisbal d’Empordà. Si bé el servei va quedar anul·lat a l’inici de l’estat d’alarma pel risc de propagació de la Covid-19, amb l’increment progressiu de la mobilitat i la reactivació comercial, es torna a engegar el servei per tal que hi tornin a haver espais disponibles per l’aparcament de rotació al centre municipal.

Cal tenir present la possibilitat de pagar el temps d’estacionament de la zona blava de la Bisbal des del telèfon mòbil. L’opció, activa des del 2017, es pot controlar des de l’app Aparcare, que es pot descarregar gratuïtament tant a l’App Store (Apple) com a Google Play (Android). El sistema permet —un cop l’usuari ha registrat les seves dades— pagar l’estacionament en zona blava i renovar-lo des d’allà on sigui. Un dels avantatges és que també es pot demanar la devolució del temps no consumit en cas de marxar abans que s’esgoti el termini pagat.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies