Toc de queda o policia tancant accés a les platges. El dilema dels pobles de la costa

Els ajuntaments diuen que no tenen prou eines per fer front a la "recomanació" del Govern

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els municipis del litoral gironí, especialment els de majors dimensions, veuen pràcticament «impossible» poder complir amb la recomanació llançada pel Govern de restringir l’accés a les seves platges. Moltes d’aquestes poblacions tenen diversos quilòmetres de platges i pocs efectius policials per fer front a les demandes de la temporada turística, on sovint es dobla la població. És el cas de municipis com Roses. El seu alcalde, Joan Plana, veu inviable tancar les platges a la nit i tornar-les a obrir al matí. Ni tan sols, diu, amb reforços de Mossos. Plana creu que la única eina que permetria actuar en aquest sentit seria que es tornés a instaurar el toc de queda.
D’altres com Platja d’Aro o Palamós (Baix Empordà) creuen que caldrien més recursos policials i directrius més clares. «No tenim cap ordre directa, estem en un impàs», diu l’alcalde de Palamós, Lluís Puig.

- Publicitat -
- Publicitat -

InDGround es presenta com una alternativa als grans festivals amb un únic escenari

El calendari de festivals continua sumant noves propostes i aquest estiu s’hi afegirà InDGround, un certamen de nova creació que debutarà el pròxim 29 d’agost a Sant Pere de Ribes amb un format que vol diferenciar-se dels grans esdeveniments multitudinaris. La seva principal aposta passa per oferir un únic escenari, sense concerts simultanis, perquè el

Altres notícies