Ticketmaster respon a la polèmica per les entrades de Rosalía

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Ticketmaster ha emès un comunicat sobre el procediment que s’ha seguit en la venda d’entrades per la segona data del concert de Rosalía en el Palau Sant Jordi, pel fet que es van esgotar molt ràpidament els tiquets pel primer concert a Barcelona i a Madrid.

Les entrades de la cantant catalana per la gira “El mal querer” a Espanya es van esgotar en qüestió de minuts a les webs oficials Live Nation, Ticketmaster i Corte Inglés, i moltes es van trobar després disponibles a pàgines especialitzades en la revenda a preus molt superiors a l’original.

Ticketmaster, companyia líder mundial en la venda d’entrades, ha assegurat a través d’un comunicat publicat dilluns que és la que inverteix més en tecnologia per a la venda d’entrades en tot el món. A més, expressa que “el procés de venda i la cua virtual de Ticketmaster ha funcionat correctament. La plataforma de Ticketmaster processa milers de transaccions concurrents en un entorn segur. Això permet que un nombre molt elevat d’usuaris entrin a comprar entrades al mateix temps i l’aforament disponible es vengui en pocs minuts”.

També menciona que quan es tracta de grans artistes, com ara la Rosalía, hi ha una demanda d’entrades que arriba a superar l’oferta. Llavors s’activen mesures com ara “identificació i bloqueig d’atacs de bots, pagament segur amb les últimes mesures d’autenticació dels usuaris i monitoratge de les transaccions completades per identificar aquelles que siguin amb fins fraudulents”. A més, la plataforma es defensa de les acusacions de permetre la revenda i expressa que durant aquest any “ha bloquejat més de sis mil milions de bots a tot el món i ha aconseguit identificar i anul·lar milers de compres fraudulentes”.

L’entrada Ticketmaster respon a la polèmica per les entrades de Rosalía ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies