The Who editaran el seu primer disc en 13 anys

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
The Who editaran el seu primer disc en 13 anys

The Who han anunciat que aquest 2019 hi haurà nou disc de la banda, el que suposarà un retorn després de 13 anys sense publicar material nou. De moment no hi ha títol pel disc ni per les cançons, però a través d’un comunicat han explicat que donaran tots els detalls en els propers mesos.

Sobre el disc, Pete Townshend ha dit que poden esperar que s’incloguin des de balades fosques, passant per rock pesat o electrònica experimental.

Fa 55 anys que The Who van començar a enregistrar material i han venut més de 100 milions de discs a tot el món amb un bon grapat de números 1.

El nou disc coincidirà amb la gira “Moving on!”, on el grup compartirà escenari amb orquestres, en llocs com el Madison Square Garden de Nova York.

L’entrada The Who editaran el seu primer disc en 13 anys ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies