The Wanted tornen amb nou disc i un concert benèfic

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

The Wanted tornen després de set anys i ho faran amb un disc de grans èxits i un concert benèfic.

El seu retorn estava programat l’any passat, però la pandèmia i després la notícia que un dels seus components Tom Parker patia un tumor cerebral inoperable van posposar el retorn.

La banda ha explicat que el 12 de novembre arribarà “Most Wanted-Greatest Hit Album”, on s’espera que hi aparegui alguna cançó inèdita, a més d’èxit com ‘Glad you came’, ‘Chasing the sun’, ‘Walks like Rihanna’ o ‘I found you’ entre altres.

Pel que fa al concert benèfic, tindrà lloc el 20 de setembre al Royal Albert Hall de Londres i ha estat organitzat pel mateix Parker. Tots els fons aniran a parar a la prevenció i detecció de la malaltia que pateix i a la investigació de noves teràpies.

 

L’entrada The Wanted tornen amb nou disc i un concert benèfic ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies