The Tyets situen “Cafè pels més cafeteros” entre els 40 discs més venuts a l’estat

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Mentre “Cafè pels més cafeteros” (Luup Records, 2025) continua creixent a les plataformes digitals, The Tyets es preparen per arrencar la seva ruta cafetera. El nou àlbum ja ha aconseguit situar-se entre els més escoltats de l’Estat, situant-se en la posició 35 de la llista de Promusicae en la seva primera setmana. A més, temes com “Un petonet”, al costat de Juan Magan, o “Si ho deixéssim tot”, destaquen entre els temes preferits pels fans del duet de Mataró.

Un àlbum, “Cafè pels més cafeteros”, que, en només dues setmanes, s’estrenarà en directe a La Mirona en el marc del festival STRENES de Girona. Concretament, serà els dies 26 i 27 d’abril quan, per primer cop, tots els nous temes de The Tyets agafaran una nova dimensió. I és que, com ens tenen acostumats, el duet de Mataró està ultimant un directe carregat d’energia i ple de novetats.

L’entrada The Tyets situen “Cafè pels més cafeteros” entre els 40 discs més venuts a l’estat ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies