The Tyets anuncien el seu retorn amb una pancarta a la C-32

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El retorn de The Tyets sembla imminent i és que el grup mataroní ha començat ha canviat la imatge de les seves xarxes socials abandonant el groc de l’era “Èpic solete” per uns tons més rosats.

Per altra banda des d’avui mateix els conductors que agafin la C-32 de Barcelona fins al Maresme es trobaran amb un enorme cartell on els The Tyets els hi donaran la benvinguda, concretament a l’altura del centre comercial Màgic, de Badalona. En el text s’hi pot llegir “Benvinguts al Maresme” i també podem veure una tassa ben plena somrient, amb les seves ulleres de sol i la típica cafetera italiana.

Aquest vespre mateix el grup ha penjat unes coordenades als seus storys d’Instagram, fet que ha començat a aixecar sospites que alguna cosa estava al caure.

De moment sabem que el grup publicarà disc el 4 d’abril i que el presentaran al festival Strenes, entre altres llocs.

Abans però, veurem el grup actuar a la gala dels Premis Enderrock, en el que podria ser un bon dia per estrenar un nou senzill.

L’entrada The Tyets anuncien el seu retorn amb una pancarta a la C-32 ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies