The Strokes anuncien nou disc i estrenen cançó en directe

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

The Strokes van aprofitar el darrer concert del 2019 que va tenir lloc a Nova York per confirmar que el 2020 publicarien un nou disc, el successor de “Comeback Machine” editat el 2013.

Julian Casablancas va animar la nit a l’audiència present explicant que el disc sortiria aviat i que els 2010 ja quedaven enrere, que el grup ja s’ha descongelat i que estan de tornada.

Precisament durant els bisos la banda va aprofitar per estrenar una nova cançó ‘Ode to the Mets‘, que podria formar part d’aquest nou disc. També van interpretar una peá al costat d’un dels teloners del concert, Mac DeMarco.

Per cert que també sona amb força una actuació del grup al Mad Cool de Madrid. Ara que han anunciat disc, el concert és més probable.

L’entrada The Strokes anuncien nou disc i estrenen cançó en directe ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies