The Smashing Pumpkins confirmen el seu retorn

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Després que D’Arcy, l’antiga baixista del grup de The Smashing Pumpkins, expliqués que va haver-hi una reunió entre els altres tres antics membres del grup, a la qual també va informar que no va ser invitada i pel qual quedava entès que queda exclosa del grup, les esperances van aparèixer a tot aquell seguidor del grup de rock indi i alternatiu. I encara més il·lusions es van generar, quan el líder del grup, Billy Corgan, va mostrar una fotografia amb James Iha, el guitarrista, i Jimmy Chamberlin, el bateria.

Finalment, la notícia s’ha confirmat pel mateix Billy Corgan que The Smashing Pumpkins torna amb un nou disc i també s’ha fet saber que serà produït per Rick Rubin. Ara solament falta saber qui substituirà a D’Arcy.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies