Balanç positiu de la temporada d’estiu 2022 al Baix Empordà

Les associacions de comerç i turisme encara no tenen els resultats definitius, però les xifres recorden a l'estiu prepandèmic de 2019

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Després de dos estius marcats per les restriccions per fer front a la Covid-19, les diferents poblacions del Baix Empordà han pogut viure una temporada estiuenca amb normalitat. Per això, les diverses associacions de comerç i turisme fan un balanç positiu de l’estiu 2022, tot i que encara no compten amb els registres totals de la temporada.

Durant aquest estiu hi ha hagut el retorn del comerç estranger i això ha propiciat que es recuperin xifres com les de l’estiu 2019. El president dels restauradors de FECOTUR (Foment Empresarial del comerç i turisme de Palamós), Tomàs Brull, explica que aquest estiu ha ajudat molt que es traguessin totes les restriccions.

El restaurador de La Cala Taverna afirma «que es notava que la gent tenia ganes de tornar a sortir i gaudir d’un estiu amb plena normalitat». També, des de l’ACIT (Associació de Comerç i Turisme de Begur) es mostren satisfets amb tot el turisme que han rebut aquest any i fan un balanç positiu de la temporada.

En la mateixa línia, la gerent del Grup Costa Brava Centre, Judit Lloberol, comentava els bons resultats de l’estiu 2022 a Ràdio Palamós.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies