Taylor Swift, Beyoncé i Elton John nominats al Globus d’Or

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquest dilluns s’han donat a conèixer els nominats als Globus d’Or del 2020 on figuren noms com Taylor Swift que per primera vegada opta a una estatueta gràcies a la seva cançó ‘Beautiful Ghosts’ de la banda sonora de “Cats”, escrita al costat d’Andrew Lloyd Webber. Beyoncé per la seva part ho està per ‘Spirit’, el remale d’El rei lleó. Elton John amb I’m Gonna Love me Again de la banda sonora de “Rocketman”; ‘Into the Unknown’ de Frozen II i ‘Stand Up’ de “Harriet” són les altres nominades a millor cançó.

Els guanyadors se sabran el 5 de gener en una gala que tindrà lloc a Los Angeles.

 

L’entrada Taylor Swift, Beyoncé i Elton John nominats al Globus d’Or ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies