Taylor Swift anuncia “The Eras Tour”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Taylor Swift anuncia avui una gira per estadis sota el nom de “The Eras Tour“, en el qual repassarà tota la seva carrera, durant la primavera i l’estiu de l’any vinent. De moment només s’ha anunciat concerts pels Estats Units, en una gira que s’iniciarà el 18 de març i acabarà el 5 d’agost. L’artista ha dit que quan es pugui s’anunciaran dates en altres països.

La gira comptarà amb artistes convidats com Paramore, beabadoobee, girl in red, Haim, Gayle, Muna o Phoebe Bridgers.

Aquesta gira arriba en un gran moment per l’artista, que suma números 1 en un bon grapat de països, gràcies al seu últim disc “Midnights”.

L’entrada Taylor Swift anuncia “The Eras Tour” ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies