Taylor Swift anuncia el seu nou disc ‘evermore’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Taylor Swift ha sorprès a tothom amb l’anunci del seu novè disc, el germà de “folklore”, que portarà per nom “evermore” i que arribarà aquest mateix divendres.

Taylor explica a Instagram que no podia deixar d’escriure cançons i va decidir seguir explorant el terreny que va iniciar amb el seu vuitè disc.

En el disc ha creat cançons al costat d’Aaron Dessner, Jack Antonoff, WB (William Bowery, el pseudònim de la seva parella Joe Alwyn) i Justin Vernon.

També s’han presentat les cançons del disc on trobem col·laboracions de The National, Haim i Bon Iver. El tema que obre el disc ‘willow’, és l’escollit per ser el primer videoclip del treball, i que també s’estrenarà en les properes hores.

L’entrada Taylor Swift anuncia el seu nou disc ‘evermore’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies