sistema tarifari integrat

La Bisbal s’adhereix a l’ATM Girona per integrar-se al sistema tarifari i millorar la mobilitat

El ple de la Bisbal d’Empordà ha aprovat l’adhesió a l’ATM Girona per integrar el municipi al sistema tarifari. La mesura vol facilitar els desplaçaments amb més opcions de títols, millor connectivitat i preus més competitius, amb beneficis econòmics, socials i ambientals per a la ciutadania.

Calonge i Sant Antoni s’incorpora al sistema tarifari integrat del transport públic de les comarques gironines

L’Ajuntament aportarà més de 34.000 euros anuals i la mesura busca afavorir el transport públic i reduir emissions.

L’Autoritat Territorial de la Mobilitat de Girona aprova la integració tarifaria de tot el territori

El nou pla inclou l’Alt Empordà, el Baix Empordà, el Ripollès i diversos municipis de la Selva que encara no formaven part del sistema integrat.

Últimes notícies

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja